خداسپردمش بهت مواظب عشقم بمون

آرام تر قدم بردارید اینجادلی راشکونده اند

خداسپردمش بهت مواظب عشقم بمون

آرام تر قدم بردارید اینجادلی راشکونده اند

مخاطب خاص

سیگاری هستی دیگه.... 

ی جمله پراز کنایه شرشارازتهوع 

من ک سیگاری نیستم 

یکی نیس اینجابیادبپرسه من کیم اینجاچیکارمیکنم... 

چراهرچی ک دلش میخادوبم میگه؟؟؟ 

چرایکی نیس ک بش بفهمونه اگه این پسرسیگارمیکشیدهمش ب خاطرکاراورفتارای توبود... 

دارم باکی حرف میزنم؟؟ 

چرااینجوری شدم باز؟؟؟ 

اه دارم حالم ازخودم بهم میخوره

مخاطب خاص

امشب که بگذرد نمیدانم میشود چند روز که از تو دورم ولی امشب نمی گذرد...

مخاطب خاص

پاییز... 

پاییزفصل قشنگی براعاشق شدن نیس ن ک پاییزفصل قشنگی نباشه ن فقط براعاشق شدن مناسب نیس... 

آخه ب خودی خودش دلگیره... 

پاییز ینی نگاکردن ب افق 

عشق بی سرانجام  

سیگار 

مخاطب خاص

درست
مثل وقتی که عاشقت شدم
باران می بارد،
فکر کنم
دوباره کسی
عاشقت شده......