خداسپردمش بهت مواظب عشقم بمون

آرام تر قدم بردارید اینجادلی راشکونده اند

خداسپردمش بهت مواظب عشقم بمون

آرام تر قدم بردارید اینجادلی راشکونده اند

Chawm sura

  La sar barmalu dast halenan...Bu away njatm bet xariki nwejm...Blay juwab datawa

Bash nim

Waku shetm le hatwa be alen taw tawmAlen bu jarek agri jarek peakani 

...

...

دارم دیونه میشم...انگاری دارن تودلم رخت میشورن...دارن دلموچنگ میزنن...خداکجایی؟قول بده ک کمکم کنی؟

تقدیم ب کسی ک باورنکرد دوستش دارم

سلام اماطبق معمول ب قسمت ناخودآگاه بی قراریت...چطوری خوبی؟؟راستش امشب دلم خیلی هواتوکرده بودگوشیمودرآوردم خواستم بهت اس بدم یهوی دلم گرفت آخه یادقسمی ک خورده بودم افتادم؛نمیدونم الان کجایی ودلتنگی هاتوباکی شریکی فقط میدونم ک تنهام ودلتنگ...دارم کم کم ناامیدمیشم ازخودم هنوزب این باورنرسیدم ک تودیگه مال من نیستی ومال یکی دیگه ای؛همش دارم ب دلم میگم بس کنه کمتربهونتو بگیره ولی انگار ن انگار...ازدست خودم کلافه م نمیدونم واقعابااین عشقواحساس چیکارکنم،همش دلتنگ،اخمالو وعصبی؛آخه این زندگی من دارم؟مدام دارم ب این فک میکنم ک روزاتو چطوری سپری میکنی؛باهاش حرف میزنی؟حرفای قشنگ قشنگم بهم میگید؟میدونم کارم درس نیس ولی ی جورای حسودیم میشه بهتون؛هربارک یاد اون صحنه ای میوفتم ک دوتای دیدمتون دلم میگیره خیره میشم ب آسمون وبعد ازچند لحظه ک ب خودم میام میبینم ک باز گونه هام ترشدن...ب هر حال ایشالا با عشقت خوشبخت شی...

...