خداسپردمش بهت مواظب عشقم بمون

آرام تر قدم بردارید اینجادلی راشکونده اند

خداسپردمش بهت مواظب عشقم بمون

آرام تر قدم بردارید اینجادلی راشکونده اند

مخاطب خاص

سرداست ومن تنهایم چ جمله ای پرازکلیشه پرازتهوع جای گرمی نشسته ای ومیخوانی"سرداست" یخ نمیکنی؟ حس نمیکنی؟ ک من برای نوشتن همین دوکلمه چ سرمایی روگذرانده ام

For you

A dream you dream alone is only a dream you dream together is reality

برای رقیبم

دست کم بین شعرهای من دستش رانگیر، بی انصاف، دارداین شعرهارامیخواند

مخاطب خاص

آسمان ک نشد، چرادرخت نباشم وقتی تودرمن این پرنده ای؟ دهنم پرازلانه هایست ک برای توساختم

مخاطب خاص

ازمن عبورمیکنی و...

مخاطب خاص

هنوزم دستای گرمت جای امنی واسه گریس؟؟

مخاطب خاص

وقتی نیستی معاشرت باهمه سخته

مخاطب خاص

نیستی تاببینی...

مخاطب خاص

ی روزبرفی ی دل یخ بسته ی غبارمه آلود ی حال خراب و...

مخاطب خاص

خوشحالم ک ساعت هاراجلوکشیده اند حالا یک ساعت کمترازهمیشه نیستی

مخاطب خاص

همین الان اززیربارون اومدم تو کاشکی مث قبلنا ک هرموقع بارون میومد بت میگفتم جات خالی الان میتونستم... ب هرحال جات خالی الان زیربارون بودم رومم نشدهیچی ب خدا بگم

مخاطب خاص

همین الان اززیربارون اومدم تو کاشکی مث قبلنا ک هرموقع بارون میومد بت میگفتم جات خالی الان میتونستم... ب هرحال جات خالی الان زیربارون بودم رومم نشدهیچی ب خدا بگم

مخاطب خاص

ب پر و پای تومیپیچم ک نپری... من ازپرنده بودن تودلگیرم

...

ی روزبد ی حال خراب، آهنگ شکنجه گرداریوش، ی شیشه مارتینی، ی بسته کنت قرمز، ینی میشه حال خوب بشه؟ ی ک سنکوب کنم؟

مخاطب خاص

چ بساابراهیم های ک تیشه برعشقم گذاشتند وهرگزنمی دانستنداین بت تکه هایش هم برمن خدایی میکند...

مخاطب خاص

دارم راه برگشتوگم میکنم... ب بن بس رسیدم بگومن کجام؟؟؟