خداسپردمش بهت مواظب عشقم بمون

آرام تر قدم بردارید اینجادلی راشکونده اند

خداسپردمش بهت مواظب عشقم بمون

آرام تر قدم بردارید اینجادلی راشکونده اند

....

تمام قوانین مردانه ی من نقض شده... 

ازوقتی برای تو گریه میکنم

مخاطب خاص

حال این روزام خوب وخوش نیس بی توناآرومم... ب یادت ک میفتم نگرانت میشم

...

Roxawm خرابم خراب

مخاطب خاص

کجایی؟ هیچ کسی ازمردم این شهرشبیه"تو"نیستن... خ دوس دارم باصدای بلند داد بزنم"پروانه"کجایی؟

مخاطب خاص

داره کم بارون میاد کاش اینجابودی... کاش... بی خودی نیس ک میگن شب سرآغازتمام دلتنگیاس.

مخاطب خاص

درخونم چرابازه؟ چرااین خونه دلگیره؟

مخاطب خاص

اینقدر حرفامو خوردم دلم از دستت پره...

L gal toma

Amsho ba ghad tawawi rojhai tamanm ruxawm

مخاطب خاص

بعداز18ساعت بیهوشی.18 ساعت مرگ.خواب میدیدم لحظه تولدم را.برایم سوال بود عصب های بند نافم به من ختم می شد یا مادرم.درد بریدنش را کداممان کشیدیم؟ چشمانم را که باز کردم سعی کردم به فرشید زنگ بزنم اما اون خانومه گفت اعتبار کافی نیست. دیشب فقط چند تنفس کوچولو روی رگه های سفیدی داشتم که تو از اسمشان هم میترسی. میترسم.دوباره به هوش امدم.به دنیا امدم. هرچند بدنم هنوز سرد است.سرم هنوز سنگین است.حالت تهوع دارم.شاید قفل باشم.یک کلمه هم هنوز حرف نزدم حتی با خودم. دیشب برای چند ساعتی فراموشت کردم.اما لعنتی از فکر تو هوشیار شدم دوباره.اصلا حالم خوب نیست.کاش میشد لااقل اسمت را بنویسم.نمی شود.کاش این را بخوانی.کاش می شد فراموشت کنم.نشد نشد نشد.همه فکر میکنند شادم.لا اقل خوب است فرشید یک چیزهایی می داند.دیشب حال عجیبی داشتم.هرچند به پای کنار تو نشستن ها نمیرسید ولی عجیب که بود.مثل تو عجیب بود.مثل تو خاص بود.اما یک چیز جالب داشت من در هر صورت شبیه خودم بودم.شبیه خودم بدبخت بودم.شبیه خودم روانی بودم.هنوز حالت تهوع دارم.هنوز بدنم سرذ است.هنوز زبانم نمیچرخد.به خدای خودت سوگند باورم نمیشود تو باز هم فراموش نمیشوی حتی با ابرهای سیگار.. پ ر و ا ن ه ه ه ه ه ه

...

Feeling saaaaaaad

مخاطب خاص

نکنداسم تورابادهنش بخش کند

مخاطب خاص

دلم ازحال خوبی ک داری میترسه...