خداسپردمش بهت مواظب عشقم بمون

آرام تر قدم بردارید اینجادلی راشکونده اند

خداسپردمش بهت مواظب عشقم بمون

آرام تر قدم بردارید اینجادلی راشکونده اند

مخاطب خاص

یادگار اسمت روی دستم به کنار...

من نقره داغ رگبار خنده هایت مانده ام پری...

سخت است این حرف ولی چشم خدا هم خیس است به حال من

دومین روز نبودنت

چه قد سخته... 

چراباید اینجوری باشه؟؟؟ 

پریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟

اولین روزنبودنت

انگارراستی راستی تنها شدم....

پری کجایی؟؟؟؟

نمیتونم

طاقتشو ندارم

دارم دیوونه میشم

خدا بش بگو

مخاطب خاص


یعنی میشود برگردد؟؟؟

همین چند واژه را چند هزار بار وقت رفتنت به خدا گفتم...


مخاطب خاص

وقتی رفتی...

همه چیمو باخودت بردی...

میشه احساسمو بدی؟؟؟

...

دیگه به هیچکس اعتماد ندارم...اعتباری هم نیست

خدایا بیا با هم قدم بزنیم...

باران از تو سیگار از من...

انگار هواست نیس

اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیس...

...


مامان کجایی ته تقاریت داره دیوونه میشه...

...


یه روز بد

مخاطب خاص

این که مشتم باز می‌شود
پیش روی تو،
یعنی مشتت باز شد...
این که بو می‌کنم کف دستت را،
یعنی بو نکرده بودم کف دستم را...
این که نوک انگشتانم روی لبم...
یعنی
توکِ زبانم بودی
که لال شدم...

مخاطب خاص

چرا باید این جوری بشه همیشه....

انگاری ی مرگ طلب دارم از زندگی

مخاطب خاص


تو شبیه عطر نایاب‌ترین گُل جهان
میان رقص باد
به خلوتم ریختی
و من، ـ مترسکِ تنهای باغ ـ
اسیر دست باد شدم
بی‌آن‌که بدانی......

احساس بد


لعنت به اشکهایت اگر بریزند بعد از مرگم,که تا بودم برای من نبودی...چقدر ار بودنت حسرت به ارث بردم و از رفتنت درد...
عشق من,این شعر نیست,این مسخره ترین وصیت نامه ی دنیاست,خبرم که آمد بخند,از ته دل بخند به حماقت عاشقانه ام,تا بعد از رسیدن به جهنم آن دنیا بی حسرت بسوزم...
نشد کنار من شاد باشی,خیالی نیست,لا اقل این دم آخر به من بخند...

...

بهانه گیر شده ای،
حتما کسی
بهتر از من
تو را سُروده است..

...

خبرش مثل زلزله در تمام من پیچیده..
تو داری ترکم می کنی،
و من تـَرَک می خورم آرام
که فرو بریزم شکوه رفتنت را...

خدا؟؟؟


این چه دردی بود خدا جوووووووووووووووون؟؟؟

...


چرا؟؟؟؟